Groots in genieten bij ‘Culinair Helmond’

Een podium voor de Helmondse Horeca. In 2018 heeft Sligro Helmond, in het kader van een grote verbouwing, een bijzonder podium opgetuigd. Voor de Helmondse Horeca een dinercheque-spaaractie. De actie bleek zo’n groot succes dat deze een vervolg heeft gekregen.

Vestigingsdirecteur Mike Brugman legt uit: ‘In Helmond vind je volop goede horecagelegenheden, dat mag best wat meer bekendheid krijgen. Wij voelen ons nauw betrokken bij deze ondernemers en onze service is altijd zeer persoonlijk en klantgericht.

In samenwerking met Ditisonzewijk-Helmond hebben we Helmondse horecaondernemers dan ook een extra platform gegeven waar ze hun restaurant kunnen promoten met een korte video, gemaakt door Ditisonzewijk.nl , op “www.ditisonzewijk.nl”. Wij, Sligro Helmond, faciliteren deze actie.’

De Stadskamer in de Elzas Passage

In het kader van ‘Groots in genieten’, wil Sligro Helmond nog meer mensen laten genieten van lekker, goed en eerlijk eten: deze keer de aandacht voor De Stadskamer, bij vele Helmondse bezoekers voorheen beter bekend als Paul & Riet in de Elzas Passage.

De Helmondse Stadskamer is een gezellige ontmoetingsplaats waar de bezoeker lekker kan eten en drinken. Dankzij de professionele service van het team van de Stadskamer kan men genieten van ontbijt of lunch in een sfeervol aangeklede gelegenheid.

Het team staat onder de bezielende leiding van René Bakens, die samen met zijn echtgenote Ton al 28 jaar de scepter zwaait in de Stadskamer. Het personeel is al 20 jaar in dienst en ze kunnen bogen op een grote schare vaste klanten. Iedereen is van harte welkom om te komen genieten van een lekker kopje koffie, een goed glas wijn en/of lekker eten in een gezellige ambiance. De Stadskamer is zeven dagen per week geopend.

Samenwerking met Sligro

René roemt de samenwerking met de Sligro: ‘Ik ben al ruim 45 jaar ondernemer en ben vanaf het begin klant van de Sligro. De samenwerking met de Sligro in Helmond is geweldig. Er wordt dagelijks bezorgd aan het restaurant en ik breng vrijwel wekelijks zelf een bezoek aan de Sligro-winkel. Ik ken inmiddels veel medewerkers bij de Sligro en zij (her)kennen mij. Dat betekent dus persoonlijke aandacht en mocht er een keertje iets niet goed zijn, wordt dit uiteraard tot ieders tevredenheid opgelost. Ook deze restaurantactie vind ik een hele mooie actie, die ik zeer zeker kan waarderen!’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *